miercuri, 29 septembrie 2010

Homonyik Sándor


szólj hozzá: Homonyik Sándor - Álmodj...

5 comentarii:

  1. Oare cum de am sarit peste asta!!!!Almogy kiraly lany era preferata mea pe vremuri!!!!!Superb!!!!
    Te imbratisez prieten drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur, ca ai descoperit melodia, asta, de altfel foarte faina,i-mi place si mie !!
    Daca ai intra mai des, la mine pe bloguri, ai avea mai multe surprize!!!!
    Te-nbrtatisez prietena mea!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. draga Jocok, multumesc pt complimente , esti tare dragut ! eu lucrez de 3 luni intr-o pensiune in Italia, sunt si la bucatarie..fac si camerele pt oaspeti..pt moment nu am ce face, imi astept actele si apoi incerc sa-mi gasesc altceva de lucru , ceva mai usor. acum mi-e putin mai usor ca am inceput sa vorbesc si eu limba lor...dar singura printre straini e tare greu ! multumesc din suflet ca-mi esti alaturi ! te imbratisez cu drag !!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Craciun fericit draga Jocok, sanatate si binecuvantari ! te imbratisez cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  5. o melodie superba! una din favoritele mele care imi aduce aminte de anii adeloscentei! felicitari pt blog

    RăspundețiȘtergere