miercuri, 17 martie 2010

Zambo Jimmy

video

10 comentarii:

  1. Melodia asta imi este de suflet!!!!
    Sok,regi emlek kot hoza!!!!!Szep nagyon!!!
    Szia Joco!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hogy,hogy mit mongyal???Na ezt most nem ertem!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Szia Judith! "Sok regi emlek kot hoza" eszt akartam mondani, en is !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Jaaaa,na latod milyen buta vagyok!!!!!Szia!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nekem is nagyon tetszett...regi emlekek...

    RăspundețiȘtergere
  7. Judith dehogy vagy buta,en nnem fajesztem jol ki magam,tehat EN vagyok a hibas eben !!!szia!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. KELLEMES ES BOLDOG JOZSEFNAPOKAT KIVANOK !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. tibi, naguon szepen koszonom !!!!

    RăspundețiȘtergere